Friday, May 11, 2007

حمومک مورچه داره

قبل از انقلاب یه فیلمی بود که خیلی بد بود و دو تا مرد بودن که نامرد بودن بعد رفتن قاطی زنها! وا اسلاما! وا اسلاما! نگو و نپرس! خیلی فیلم بدی بود. خدا لعنت کنه باعث و بانیشو! اون موقع شاه خائن با قضیه برخورد ریشه‌ای نکرد، حالا هم علی‌رغم اینکه برادرای بسیج و سپاه و خواهرای زنیب موفق شدن با چماق و لگد هدایت و فحش و فضاحت و تجاوز فساد رو از جامعه پاک کنن، باز حریف این فیلم نشدن تا اینکه روح خبیث امپریالیسم در برادرای خودشون هم حلول کرد... حالا هم اشکالی نداره؛ راه‌های زیادی برای حل ریشه‌ای مساله وجود داره که من چند تاشون رو پیشنهاد می‌کنم تا رهبر و چیزای دیگه نظام آرامش خاطر پیدا کنن:

راه اورژانسی: توی نماز جمعه و جاهای دیگه که عشاق آقا حضور دارن، قبلا به ایشون عرض کنید تا یه بسط در راه اسلام دود کنن، بعد بیان با صدای ملکوتیشون یه دهن حمومک مورچه داره بخونن، تا ضمن اینکه همگی مراسم عبادی – سیاسی «بکن و بریز» رو اجرا می‌کنن، هر کس که کار بدی کرده در پیشگاه آقا شرمنده بشه. بعدش هم می‌تونین آقای مصباح یزدی رو صدا کنین تا یه حالی به شرمگاه شرمندگان بده.

راه س.ک.س.ی: اخیرا شنیدم که چادر اندامی روانه بازار اسلامی شده. خب این خیلی خوبه چون باهش دیگه کاملا معلوم می‌شه که کی زنه و کی مرد. البته اگر مردی بره لا به لای خواهرای زینب شاید خیلی هم معلوم نشه، چون اونا خودشون یه پارچه آقان معمولا. ولی به هر حال به امتحانش می‌ارزه.

راه منطقی با در نظر گرفتن پیش‌زمینه‌ها: دوران سربازی یه شایعه‌ای شنیدم که از قول آقا نقل شده بود: «... آمدیم خلاف دستی بکنیم، گفتند دستت ک...ری است، نمی‌شود. افسرده برگشتیم.» البته ما که باورمون نشد، گفتیم لابد این هم توطئه امپریالیسم و صهیونیسم و برادر- صدام یزید کافره؛ آخه «آقا و خلاف دستی؟ نکنه چیز آقا به حرفش گوش نمی‌ده که می‌خواد از دست استفاده کنه؟» ولی حالا که افسردگی آقا حقیقت پیدا کرده و خواهر و برادرای زینب دارن براش گریه مختلط می‌کنن، بهتره که آقا خودشون مشکل کمبود جمعیت رو حل کنن؛ میون کار هم اگر از پس کسی برنیومدن دوباره آقای مصباح یزدی رو صدا کنن تا مشکل جنس‌ها موافق رو حل کنه.

در آخر هم توصیه می‌شه که حتما برادرای اتاق فکر آقای خامنه‌ای بیان، عقلاشونو بذارن رو هم و راهی برای گریز از دام استکبار جهانی پیدا کنن. آقا! امروز روز اتحاده و آقای رفسنجانی هم با وجود اینکه می‌خواد سر به تن شما نباشه تا خودش بشینه جاتون، بذارید بیاد تو اتاق فکر؛ چون ایشون قبلا عرق خمینی رو لیسیدن (راس می‌گم به مولا! باور ندارین از از خودش بپرسین! اکبره دیگه...) و تو این کارا خیلی واردن. حسین شریعتمداری بازجو هم یه چیزایی بلده... می‌دونین که؟

پ.ن.: این لینک اصلی عکسه.

اگر خوب معلوم نیست راجع به چی حرف می‌زنم، به چهره اون کسی که درست وسط عکسه و هدبند قرمز نداره نگاه کنین.

No comments: